Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

17 Juli 2007 | Canada, Toronto

Heey,

Even een kort berichtje.
We zijn zojuist aangekomen in Toronto. De treinreis heeft uiteindelijk 53 uur geduurd, maar was goed te doen. We hadden genoeg beenruimte en er waren voldoende stoelen vrij om 's nachts alleen op twee stoelen te gaan liggen. We dachten nog de trein te missen, omdat we de bus miste en die bleek slechts 2x per uur te gaan. Hij reed net weg, dus wij begonnen met lopen. (met allebei een kilootje op 30 op onze ruggen). Het zou ongeveer 2,5 km lopen zijn, dus op tijd zouden we niet komenm als we gingen lopen. We zagen een taxi en hielden hem aan. Hij vroeg waar we heen moesten en zei dat hij ons daar niet heen kon brengen, omdat hij iemand onders op moest pikken. Gelukkig zagen we meteen daarna weer een taxi en die bracht ons naar het station. Daar aangekomen bleek de trein 2 uur vertraging te hebben, dus alle stress bleek voor niets...

Treinreis was verder wel oke en de tijd ging sneller dan gedacht. Maar nu gaan we toch echt slapen, want het is al weer 1.45 am. Het tijdverschil is trouwens geslonken tot -6 uur, dus dan weten jullie dat ook weer. (bv als je een Sms wil sturen.)
Morgenochten bellen wij Pat en Joke om te kijken of we met hen meekunnen naar Peterborough.

Groeten,

Jurgen en Olav

• 18 Juli 2007 - 15:36

Stephan:

Gaat super goed zo te lezen! Gaan jullie nog waterskien?

Ltrz