At the family! - Reisverslag uit Campbellford, Canada van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu At the family! - Reisverslag uit Campbellford, Canada van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu

At the family!

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

19 Juli 2007 | Canada, Campbellford

Howdy!

Het is ons gelukt om contact te leggen met Pat en Joke! Ze hebben ons opgepikt bij het Hostel in Toronto en ons meegenomen naar hun boerderij in Campbellford, vlakbij Peterborough. Joke en Pat zijn zeer gastvrij en we hebben het hier erg goed. DE eerste nacht hier hebben wij onze gemiste slaap van de trein ingehaald en dat wes erg lekker. De volgende dag zijn wij met Joke en 2 kleinkinderen, Kaylee en Ben, naar de cottage gegaan. Dit is een vakantiehuisje van Pat en Joke. Het ligt op een eilandje in de rivier. We hebben daar gekanoet of gekayakt (schrijf je dat zo?) en olav heeft de "Jesus boots" uitgeprobeerd. (dit zijn grote schoenen van piepschuim, waarmee je op water kan lopen.) Olav heeft Tortilla's gemaakt en die vielen erg in de smaak. Die nacht hebben we ook geslapen in de cottage. 's ochtend (deze ochtend) hebben we pannenkoeken met worstjes gegeten. Dit was erg lekker en Olav wil deze gewoonte al importeren, dus bereid je maar voor.

Ik ga vanavond Pizza maken en morgen gaan we met Steven, een zoon van de broer van Joke, Harmen, (snap je het nog?) een trip maken. We moeten nog beslissen waar we heen willen, dus we pakken zo de Lonely Planet erbij. Zaterdag of zondag gaan we met Harmen op de boot en laat hij ons de hoogste liftlock (liftsluis) ter wereld, dus een hoop te beleven nog. We zijn ook al uitgenodigd voor de familie reunie op 2 augustus, maar we moeten kijken of we dat gaan halen. Het lijkt ons wel erg leuk!

We hebben ook een hoop nieuwe foto's geupload, dus je kan ze bekijken op mijn site en bij oof.waarbenjij.nu. Onze fotoruimte is nu bijna vol, dus ik denk dat ik een album ga openen op en andere site, maar dat zien jullie gauw genoeg.

Cya!

Jurgen

• 19 Juli 2007 - 19:50

Dettie En Piet:

Leuk verhaal weer, jullie hebben het wel naar julie zin.
    We hebben jullie beide 100 foto's gegeven, 1x 200 was eigenlijk goedkoper maar dat zag ik niet op tijd.