I'll be back! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu I'll be back! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu

I'll be back!

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

24 Augustus 2007 | Canada, Toronto

Heey,

I zit hier in Toronto achter de laptop van Rob en Suzanne. Over 4 uurtjes zullen wij vertrekken naar Amsterdam. We hebben de laatste dagen veel met de familie ggedaan. Hoogtepunt, Canada's wonderland. Dit is een SixFlags achtig park met heel veel achtbanen. Ik houd helemaal niet van achtbanen, maar heb ze toch allemaal gedaan en nu ben ik "om" en vind ik de achtbanen geweldig.

In Toronto hebben we gisteren de CN tower gezien en zijn er zelfs 's nachts in geweest. Hebben ook Chinatown en Kensington market gezien. Niet heel bijzonder, maar waarschijnlijk zijn onze eisen nu zo hoog, omdat we de mooiste plekken van de wereld (voor zover ik weet) hebben gezien.

Ik heb verder niet zoveel te vertellen. Ik heb al afspraken gemaakt voor volgend jaar. De familie wil mij al meenemen om Newfoundland te zien, dus I'll be back next year!

Ma, Pa en de rest, tot morgenochtend!

Cya later!