Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

28 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Ora,

Na 2 vluchten van samen 20 uur ben ik eindelijk aangekomen in Auckland, Nieuw-Zeeland.

De vluchten waren beide zeer goed te doen. KLM was oke, omdat ik bij de nooduitgang zat. De vlucht met New-Zealand Airlines was echt geweldig. Dit omdat de 2 stoelen naast mij niet bezet waren en ik dus de hele reis lekker breed kon zitten. Ook nog mijn eigen schermpje waarop ik zelf mocht bepalen welke films ik wilde bekijken.

40 minuten eerder dan verwachten ben ik aangekomen in Auckland. Probleemloos door de douane en vervolgens met de Airbus naar het hotel. Daar ingecheckt, opgefrist en vervolgens de stad in gegaan. Ik heb een beetje rondgelopen, foto's gemaakt (krijgen jullie later te zien) het maritime museum bezocht en wat informatie opgevraagd over de stad. Ook even een buskaart gekocht.

Ik wilde nu de Skytower nog in, maar het trekt helemaal dicht en dus denk ik dat ik dat een andere keer doe :). Ik wil namelijk wel mooie zonsondergang foto's maken vanuit de toren.

Dat was het wel zo'n beetje. Ik zit al op dag 3, maar voor mn gevoel is het pas dag 1. Nu wel heel moe, dus denk dat ik maar ga slapen. Morgen ga ik een wandeling van 16km door de stad maken en het Auckland Museum bezoeken.

Tot het volgende verhaal!

Groet,
Jurgen

• 28 Oktober 2009 - 07:09

Stephan:

Was ik maar weer op reis...

Je gaat een mooie tijd tegemoet, geniet ervan!

PS We hebben het huis gekocht, dus als je terug bent mag je helpen verhuizen :)

• 28 Oktober 2009 - 08:53

Dettie En Piet:

Klinkt al als heel veel gedaan, maar dat moet ook wel met het reisschema, dat je hebt.

Veel plezier

• 28 Oktober 2009 - 17:18

Miriam:

You've got mail ;)

• 30 Oktober 2009 - 13:57

Ovie:

Dude!! ik maar wachten en wachten op je 1e verhaal... blijkt dat ik niet in je mailinglist van deze site sta! Hadden deze natuurlijk eerst samen in gebruik, dus mezelf nooit toegevoegd :)

Nu dus wel! Veel plezier!