Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jurgen Berendes - WaarBenJij.nu

Auckland

Door: Jurgen

Blijf op de hoogte en volg Jurgen

28 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Ora,

Na 2 vluchten van samen 20 uur ben ik eindelijk aangekomen in Auckland, Nieuw-Zeeland.

De vluchten waren beide zeer goed te doen. KLM was oke, omdat ik bij de nooduitgang zat. De vlucht met New-Zealand Airlines was echt geweldig. Dit omdat de 2 stoelen naast mij niet bezet waren en ik dus de hele reis lekker breed kon zitten. Ook nog mijn eigen schermpje waarop ik zelf mocht bepalen welke films ik wilde bekijken.

40 minuten eerder dan verwachten ben ik aangekomen in Auckland. Probleemloos door de douane en vervolgens met de Airbus naar het hotel. Daar ingecheckt, opgefrist en vervolgens de stad in gegaan. Ik heb een beetje rondgelopen, foto's gemaakt (krijgen jullie later te zien) het maritime museum bezocht en wat informatie opgevraagd over de stad. Ook even een buskaart gekocht.

Ik wilde nu de Skytower nog in, maar het trekt helemaal dicht en dus denk ik dat ik dat een andere keer doe :). Ik wil namelijk wel mooie zonsondergang foto's maken vanuit de toren.

Dat was het wel zo'n beetje. Ik zit al op dag 3, maar voor mn gevoel is het pas dag 1. Nu wel heel moe, dus denk dat ik maar ga slapen. Morgen ga ik een wandeling van 16km door de stad maken en het Auckland Museum bezoeken.

Tot het volgende verhaal!

Groet,
Jurgen

  • 28 Oktober 2009 - 07:09

    Stephan:

    Was ik maar weer op reis...

    Je gaat een mooie tijd tegemoet, geniet ervan!

    PS We hebben het huis gekocht, dus als je terug bent mag je helpen verhuizen :)

  • 28 Oktober 2009 - 08:53

    Dettie En Piet:

    Klinkt al als heel veel gedaan, maar dat moet ook wel met het reisschema, dat je hebt.

    Veel plezier

  • 28 Oktober 2009 - 17:18

    Miriam:

    You've got mail ;)

  • 30 Oktober 2009 - 13:57

    Ovie:

    Dude!! ik maar wachten en wachten op je 1e verhaal... blijkt dat ik niet in je mailinglist van deze site sta! Hadden deze natuurlijk eerst samen in gebruik, dus mezelf nooit toegevoegd :)

    Nu dus wel! Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

22 December 2009

Weer thuis

17 December 2009

De laatste dag

12 December 2009

Op weg naar Auckland

05 December 2009

Kaikoura - Walvis en dolfijnen

03 December 2009

Christchurch
Jurgen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 21912

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2012 - 08 September 2012

Canada 2012

20 Augustus 2011 - 18 September 2011

Zuid Afrika

26 Oktober 2009 - 18 December 2009

Nieuw Zeeland

24 Juli 2008 - 09 Augustus 2008

Canada 2008

23 Juni 2007 - 23 Augustus 2007

Canada 2007

Landen bezocht: